Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby produkty które do Ciebie trafiają były najwyższej jakości. Każdy z nich jest szyty i ozdabiany ręcznie i choć niezwykle rzadko - może zdarzyć się, że coś poszło nie tak.

Jeśli zauważysz wadę otrzymanego produktu i chcesz go zareklamować, prosimy, skontaktuj się z nami pod adresem sklep@willi.pl, opisz zaistniały problem i dołącz zdjęcia. Ustalimy indywidualnie dalsze kroki i rozwiążemy wspólnie sprawę.

Reklamację rozpatrzymy maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki z uszkodzonym towarem.

Po więcej informacji zajrzyj do naszego regulaminu zwrotów.

Please fill all fields

Podaj adres e-mail z którego zostało złożone zamówienie
Podaj numer zamówienia np. HGFDSAZXC - 9 LITER
Wprowadź nazwy produktów do zwrotu
Opisz powód reklamacji lub zwrotu, przyspieszy to czas oczekiwania na rozpatrzenie zgłoszenia
Please attach a foto of a returned product. It will greatly speed up your return process