Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby produkty które do Ciebie trafiają były najwyższej jakości. Każdy z nich jest szyty i ozdabiany ręcznie i choć niezwykle rzadko - może zdarzyć się, że coś poszło nie tak.

Jeśli zauważysz wadę otrzymanego produktu i chcesz go zareklamować, prosimy, skontaktuj się z nami pod adresem sklep@willi.pl, opisz zaistniały problem i dołącz zdjęcia. Ustalimy indywidualnie dalsze kroki i rozwiążemy wspólnie sprawę.

Reklamację rozpatrzymy maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki z uszkodzonym towarem.

Po więcej informacji zajrzyj do naszego regulaminu zwrotów.

Wypełnij wszystkie pola oznaczone *

Adres mailowy, z którego zostało złożone zamówienie.
9 liter (numer w postaci samych liter przysłany w mailu z potwierdzeniem zamówienia).
Prosimy o podanie nazwy reklamowanego produktu, znajdującej się w potwierdzeniu zamówienia.
Prosimy o przedstawienie informacji i okoliczności, dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości.
Prosimy o przesłanie zdjęcia, prezentującego nieprawidłowość.